Triconasana

נעה צוייג

לפעמים, פעולה קטנה יכולה לחולל שינוי גדול. מורי מרכז איינגאר יוגה ישתפו מניסיונם, יצביעו על טעויות, יעזרו לדייק תנוחות וכך לשפר את התרגול ולהמנע מפציעות. הפעם נעה צוייג, מתייחסת לשתי טעויות נפוצות ב: Utthita trikonasana, השייכת לקבוצת תנוחות העמידה. לראשונה היא קוראת "היד המרחפת". הכוונה היא ליד התחתונה שלעיתים יורדת למזרן, לעיתים אוחזת בכף הרגל בעוד היא אמורה לאחוז את השוק, כשהאגודל והשוק לוחצים זה כנגד זה ויוצרים התנגדות, שמאפשרת את הרמת בית השחי כלפי מעלה.

 הטעות השנייה היא בכניסה לאסאנה, במקום לקחת את הישבן לאחור, עלינו להדק את הישבן קדימה ולתקן את מיקום הראש לאחור. הדיוק מאפשר מתיחה טובה של כל עמוד השדרה מהזנב עד בסיס הגולגולת.